Antunovics, Balázs (2017) A zenetanulás jelentősége hallássérült gyermekek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berényiné Ale, Krisztina (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Dianna (2017) Az óvodában és az alsó tagozatban énekelt azonos dalanyagok összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Halász, Arnold (2017) Az SZTE JGYPK Ének-zene Tanszék Erasmus Intenzív Programja (2012-2014). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Judit (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kneifel, Zsuzsa Erzsébet (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsispéter, Mariann (2017) Az általános iskolai első osztályos dalok formai-, dallami-, és prozódiai elemzése (Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó ének-zene tankönyvének elemzése). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Litauszki, Petra (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Alexandra Tímea (2017) Kovács-módszer a zeneoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Móricz, Anett (2017) Az adai Bartók Béla Zeneiskola története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Piroska (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Raffai, Éva (2017) A blues és a jazz zene története, és társadalmi kölcsönhatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szegő, Csaba Albert (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Andrea (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóthné Kele, Ágnes (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.