Up a level |
Fekete, Krisztina (2010) A márkaimázs és a fogyasztók személyiségének kapcsolata az üdítőital márkák esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Krisztina (2009) A munkaköri leírásokban használt kompetenciák vizsgálata a Legrand Zrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Krisztina (2004) A csökkent munkaképességűek foglalkoztatásának aktuális kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Krisztina (2001) Munkaügyi kapcsolatok a rendszerváltás után Magyarországon (az Alföldi Porcelán Edénygyár Rt. tükrében). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Krisztina (2001) Online reklámozás Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Krisztina (1995) Japán alkotmányos rendszerének rövid történeti áttekintése. Masters, József Attila Tudományegyetem.