Szerzetesi iskolák – szerzetesek nélkül - az alapítói szellemiség és lelkiség továbbadásának lehetőségei a mai magyarországi szerzetesi fenntartású iskolákban speciális pedagógus-továbbképzési programok segítségével

Hortobágyi, Attila Zsolt (2019) Szerzetesi iskolák – szerzetesek nélkül - az alapítói szellemiség és lelkiség továbbadásának lehetőségei a mai magyarországi szerzetesi fenntartású iskolákban speciális pedagógus-továbbképzési programok segítségével. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_hortobagyi_attila_zsolt.pdf] PDF
2019_hortobagyi_attila_zsolt.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Monastic Schools without Monks - the possibilities of passing on the founding and basic mentality and spirituality in today Hungarian schools financed by monastic orders with the help of special teacher training programmes

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető és pedagógus-szakvizsga

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Miklós, Dr. Péter
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2020. Jun. 22. 16:44
Last Modified: 2020. Jun. 22. 16:44
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/90869

Actions (login required)

View Item View Item