Óvodapedagógusok és szülők ismerete, vélekedése hátrányos helyzetű gyermekkel kapcsolatban

Lázár, Petra (2018) Óvodapedagógusok és szülők ismerete, vélekedése hátrányos helyzetű gyermekkel kapcsolatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2018_lazar_petra_annamaria.pdf] PDF
2018_lazar_petra_annamaria.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Kindergarten Teachers' and Parents' knowledge and beliefs about socially disadvantaged children

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Óvóképző Szakcsoport

Discipline

Teacher Training

Specialization

óvodapedagógus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Soós, Katalin
mesteroktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hódi, Dr. Ágnes
óvodapedagógus hallgató adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.03. Pre-school education
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2020. Jun. 24. 06:25
Last Modified: 2020. Jun. 29. 10:57
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/90641

Actions (login required)

View Item View Item