A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása

Várkonyi, Beáta (2019) A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_varkonyi_beata.pdf] PDF
2019_varkonyi_beata.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Comparing verbal expressions of boys and girls attending Waldorf school

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

nyelv- és beszédfejlesztő szakterületen pedagógus-szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzés

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Sulyok, Dr. Hedvig
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.04. School education
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature > 06.02.06. Linguistics
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature > 06.02.06. Linguistics > 06.02.06.03. Use of language: pragmatics, sociolinguistics, discourse analysis, second language teaching and learning, lexicography, terminology
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2020. Jun. 23. 16:52
Last Modified: 2020. Jun. 23. 16:53
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/90368

Actions (login required)

View Item View Item