Hogyan érvényesíthető a vállalati image a fogyasztói tartalmak uralta internetes világban? Az eWom és az online értékelések hatása a fogyasztók döntési folyamataira és magatartására

Koncz, József Ádám (2019) Hogyan érvényesíthető a vállalati image a fogyasztói tartalmak uralta internetes világban? Az eWom és az online értékelések hatása a fogyasztók döntési folyamataira és magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_koncz_jozsef_adam.pdf] PDF
2019_koncz_jozsef_adam.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

How can a corporate image be enforced in an Internet world dominated by consumer content? The impact of eWom and online consumer reviews on consumers' decision-making processes and behavior

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

Social science

Specialization

kommunikáció és médiatudomány

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Ivaskó, Dr. Lívia
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Síklaki, Dr. István
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.01. Economics, econometrics
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2020. May. 26. 09:01
Last Modified: 2020. May. 26. 12:27
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87702

Actions (login required)

View Item View Item