A szülői mindset szerepe a tanulási zavarral küzdő (SNI státuszú) tanulók tanulmányi eredményességében

Zority, Jelena Lea (2019) A szülői mindset szerepe a tanulási zavarral küzdő (SNI státuszú) tanulók tanulmányi eredményességében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_zority_jelena_lea.pdf] PDF
2019_zority_jelena_lea.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The Role of Parental Mindset in Learning Success of Students with Learning Disorders

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

nincs megadva

Discipline

Social science

Institute

Pszichológiai Intézet

Specialization

pedagógiai szakpszichológus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szabó, Dr. habil. Éva Zsuzsanna
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2020. May. 29. 08:04
Last Modified: 2020. Jun. 02. 11:50
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87475

Actions (login required)

View Item View Item