Explicit és implicit szófeldolgozás során tapasztalható agyi aktivitás különbségek diszlexiások és normál olvasók között, hagyományos és diszlexiásoknak szánt betűtípus használata során

Pinczés, Zsuzsa Fruzsina (2019) Explicit és implicit szófeldolgozás során tapasztalható agyi aktivitás különbségek diszlexiások és normál olvasók között, hagyományos és diszlexiásoknak szánt betűtípus használata során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_pinczes_zsuzsa_fruzsina.pdf] PDF
2019_pinczes_zsuzsa_fruzsina.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Brain activity differences between dyslexic and normal readers, during explicit and implicit word recognition tasks using a traditional computer font or a special font made for dyslexic readers

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Kognitív- és Neuropszichológiai Tanszék

Discipline

Social science

Specialization

pszichológia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Must, Dr. Anita
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Uncontrolled Keywords: diszlexia, olvasás, EEG, implicit olvasás
Subjects: 05. Social sciences > 05.01. Psychology
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2020. Jun. 11. 11:15
Last Modified: 2020. Jun. 11. 13:05
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87340

Actions (login required)

View Item View Item