Integrált osztályok vizsgálata a közösség szerepének szempontjából

Kisné Pányi, Zsófia (2017) Integrált osztályok vizsgálata a közösség szerepének szempontjából. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Kisné_Pányi_Zsófia_FTIRQ8_SZ.pdf] PDF
2016_Kisné_Pányi_Zsófia_FTIRQ8_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Examination of integrated classes in connection with the role of class community

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Institute

Gyógypedagógus-képző Intézet

Specialization

gyógypedagógus szakvizsga

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Blaskovicsné Gál, Zita
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2018. Jun. 15. 08:01
Last Modified: 2019. Apr. 05. 11:27
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70375

Actions (login required)

View Item View Item