Az olvasás-szövegértés teljesítmény és az olvasási motiváció összefüggésének vizsgálata 4. és 5. évfolyamon

Goleczné Bartus, Zsuzsanna (2016) Az olvasás-szövegértés teljesítmény és az olvasási motiváció összefüggésének vizsgálata 4. és 5. évfolyamon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Goleczné_Bartus_Zsuzsanna_GOBWAAB_SZE_SZ.pdf] PDF
2016_Goleczné_Bartus_Zsuzsanna_GOBWAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

Hungarian title

Az olvasás-szövegértés teljesítmény és az olvasási motiváció összefüggésének vizsgálata 4. és 5. évfolyamon

English title

Analisys of the connection between reading comprehension performance and reading motivation in grades 4 and 5

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Neveléstudományi Intézet

Specialization

pedagógus szakvizsga olvasás-szövegértés

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Vidákovich, Dr. Tibor
egyetemi tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2017. Mar. 10. 10:12
Last Modified: 2017. Mar. 10. 10:12
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/65178

Actions (login required)

View Item View Item