Hátrányos helyzetű tanulók olvasási-szövegértési teljesítményének vizsgálata a középiskolai oktatás kezdetén

Bajszné Kiss, Magdolna (2002) Hátrányos helyzetű tanulók olvasási-szövegértési teljesítményének vizsgálata a középiskolai oktatás kezdetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2002_bajszne_kiss_magdolna.pdf] PDF
2002_bajszne_kiss_magdolna.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (24MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Pedagógiai Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

pedagógiai szakértő

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bogárné Németh, Dr. Mária
tudományos segédmunkatárs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2016. Apr. 16. 14:13
Last Modified: 2016. Apr. 16. 14:13
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56153

Actions (login required)

View Item View Item