Keresztes, Andrea (2012) Az olvasás- és írásnehézséggel küzdő tanulók képességfejlesztésének és tanulási stílusának összefüggései. Other, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2013_Keresztes_Andrea_KEATABB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (633kB) |
English title
Relationships between learning style and cognitive development of students with reading and writing disabilities
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Specialization
pedagógiai értékelés és mérés tanára
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Korom, Dr. Erzsébet
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Jun. 05. 15:45 |
Last Modified: | 2016. May. 23. 10:47 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/47505 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |