Labirintus játék megvalósítása Haskell programozási nyelven OpenGL környezetben

Békési, István (2011) Labirintus játék megvalósítása Haskell programozási nyelven OpenGL környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2011_bekesi_istvan_11_14.pdf] PDF
2011_bekesi_istvan_11_14.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)
[thumbnail of 2011_bekesi_istvan_11_14_biralat.pdf] PDF
2011_bekesi_istvan_11_14_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (269kB)
[thumbnail of 2011_bekesi_istvan_11_14_melleklet.tgz] Archive (TGZ)
2011_bekesi_istvan_11_14_melleklet.tgz
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (389MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Science and Informatics

Department

Szoftverfejlesztés Tanszék

Discipline

Informatics

Institute

Informatikai Tanszékcsoport

Specialization

programtervező informatikus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Schrettner, Dr. Lajos
egyetemi adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences
Depositing User: TTK szerkesztő
Date Deposited: 2011. Jul. 05. 13:36
Last Modified: 2013. Mar. 14. 09:18
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/31540

Actions (login required)

View Item View Item