A minősítés hatása a pedagógus önismeretének fejlődésére, szakmai, módszertani kultúrájának változására : esettanulmány óvodapedagógusokkal készített kérdőíves interjúk elemzése nyomán

Kispálné Fődi, Ildikó (2021) A minősítés hatása a pedagógus önismeretének fejlődésére, szakmai, módszertani kultúrájának változására : esettanulmány óvodapedagógusokkal készített kérdőíves interjúk elemzése nyomán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2021_kispalne_fodi_ildiko.pdf] PDF
2021_kispalne_fodi_ildiko.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The effect of qualification on the development of teachers' self-knowledge and the change of their professional and methodological culture : a case study based on the analysis of surveys with kindergarten teachers

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Tanárképző Központ

Discipline

Humanities

Specialization

tanfelügyeleti és pedagógusminősítési elemző-fejlesztő szakember

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szabó, Győző Zoltánné
pedagógus szakvizsga oktató, Tanárképző Központ
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2022. Jun. 27. 14:30
Last Modified: 2022. Jun. 28. 08:31
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/126060

Actions (login required)

View Item View Item