A nézői élmény szerepe az e-sport közvetítések során : a League of Legends példája

Molnár, László Tamás (2021) A nézői élmény szerepe az e-sport közvetítések során : a League of Legends példája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2021_molnar_laszlo_tamas.pdf] PDF
2021_molnar_laszlo_tamas.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (517kB)

English title

Viewer experience during e-sport broadcasting : example based on League of Legends

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

kommunikáció és médiatudomány

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Dunai, Tamás
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2022. Jun. 16. 12:31
Last Modified: 2022. Jun. 20. 09:15
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/125690

Actions (login required)

View Item View Item