A kémiatanulás nem kognitív tényezőinek vizsgálata az általános iskolában az osztálytermi és online oktatás alatt - a kémia és biológia tantárgyak összehasonlítása

Csanádi, Viktória (2021) A kémiatanulás nem kognitív tényezőinek vizsgálata az általános iskolában az osztálytermi és online oktatás alatt - a kémia és biológia tantárgyak összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2021_csanadi_viktoria.pdf] PDF
2021_csanadi_viktoria.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Study of non-cognitive factors of chemistry learning in primary school during classroom and online education - comparison of chemistry and biology subjects

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Neveléstudományi Intézet

Discipline

Teacher Training

Specialization

biológia-kémia osztatlan tanári

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bogárné Németh, Mária
adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 01. Natural sciences
01. Natural sciences > 01.04. Chemical sciences
01. Natural sciences > 01.06. Biological sciences
05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: TTIK szerkesztő
Date Deposited: 2022. Apr. 19. 10:53
Last Modified: 2022. Apr. 27. 08:36
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/124027

Actions (login required)

View Item View Item