Az integrált oktatás, mint személyiségfejlesztő hatás. Az integratív-képes iskola

Vecsei, Edit (2009) Az integrált oktatás, mint személyiségfejlesztő hatás. Az integratív-képes iskola. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2009_vecsei_edit.pdf] PDF
2009_vecsei_edit.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (3MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Varga, Imre
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) > 05.01.02.12. Developmental psychology
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2022. Jan. 06. 13:42
Last Modified: 2022. Jan. 06. 13:42
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/120935

Actions (login required)

View Item View Item