A pedagógus személyiségének jelentősége és hatásai a nevelési oktatási folyamatban

Nagyné Boros, Fatime (2008) A pedagógus személyiségének jelentősége és hatásai a nevelési oktatási folyamatban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2008_nagyne_boros_fatime.pdf] PDF
2008_nagyne_boros_fatime.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

The importance and the influence of the teacher's personality in the teaching-upbringing process

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Janowszky, Sándor
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.01. Psychology
05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)
05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) > 05.01.02.14. Educational psychology
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Nov. 22. 14:11
Last Modified: 2021. Nov. 22. 14:11
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/120519

Actions (login required)

View Item View Item