Az informatikai oktatás elmélete és gyakorlati jelentősége a középiskolai oktatásban

Magyari-Sáska, Zsolt (2008) Az informatikai oktatás elmélete és gyakorlati jelentősége a középiskolai oktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2008_magyari_saska_zsolt.pdf] PDF
2008_magyari_saska_zsolt.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (5MB)

English title

The theory of information technology and its practical importance in secondary education

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Janowszky, Sándor
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.07. ICT in education and learning
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Nov. 18. 13:21
Last Modified: 2021. Nov. 18. 13:21
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/120479

Actions (login required)

View Item View Item