Játékfejlesztésben használt mesterséges intelligencia

Rambala, Dávid (2015) Játékfejlesztésben használt mesterséges intelligencia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_rambala_david_biralat.pdf] PDF
2015_rambala_david_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (1MB)
[thumbnail of 2015_rambala_david.pdf] PDF
2015_rambala_david.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (448kB)
[thumbnail of 2015_rambala_david_melleklet.tgz] Archive (TGZ)
2015_rambala_david_melleklet.tgz
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (8MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Science and Informatics

Department

Számítógépes Algoritmusok és Mesterséges Intelligencia Tanszék

Discipline

Informatics

Institute

Informatikai Tanszékcsoport

Specialization

programtervező informatikus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csirik, János
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 01. Natural sciences
01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences
01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences > 01.02.01. Computer sciences, information science and bioinformatics
01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences > 01.02.01. Computer sciences, information science and bioinformatics > 01.02.01.15. Artificial intelligence, intelligent systems, multi agent systems
01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences > 01.02.01. Computer sciences, information science and bioinformatics > 01.02.01.06. Computer games, multi-media, augmented and virtual reality
Depositing User: TTIK szerkesztő
Date Deposited: 2021. Oct. 12. 13:34
Last Modified: 2021. Oct. 14. 05:58
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/119567

Actions (login required)

View Item View Item