Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben

Tompáné Barabás, Edit (2002) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2002_tompane_barabas_edit.pdf] PDF
2002_tompane_barabas_edit.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (3MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

Neveléstudományi Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Farkas, Olga
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Oct. 08. 07:56
Last Modified: 2021. Oct. 08. 07:56
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/119444

Actions (login required)

View Item View Item