Mérés, értékelés, tervezés szerepe a tanítás-tanulás folyamatában

Csige, Hajnalka (2002) Mérés, értékelés, tervezés szerepe a tanítás-tanulás folyamatában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2002_csige_hajnalka.pdf] PDF
2002_csige_hajnalka.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (4MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

Neveléstudományi Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Herendi, István
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Oct. 06. 08:29
Last Modified: 2021. Oct. 06. 08:29
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/119225

Actions (login required)

View Item View Item