Az informatikai szemlélet kialakításának lehetőségei az iskolai oktatásban: innovatív pedagógiai gyakorlat az Európai Unió három tagországának 1-1 iskolájában (Dánia, Németország, Magyarország) : (összehasonlító elemzés)

Haladi, Andrea (2006) Az informatikai szemlélet kialakításának lehetőségei az iskolai oktatásban: innovatív pedagógiai gyakorlat az Európai Unió három tagországának 1-1 iskolájában (Dánia, Németország, Magyarország) : (összehasonlító elemzés). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2006_haladi_andrea.pdf] PDF
2006_haladi_andrea.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (14MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

Neveléstudományi Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Borsi, Istvánné
kollégiumi igazgató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Aug. 27. 09:33
Last Modified: 2021. Aug. 30. 11:42
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/118101

Actions (login required)

View Item View Item