Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben

Luczáné Kenyeres, Mónika (2007) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2007_luczane_kenyeres_monika.pdf] PDF
2007_luczane_kenyeres_monika.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (6MB)

English title

The history, role and importance of alternatív school models in Hungarian public education

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Neveléstudományi Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Herendi, István
docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Aug. 25. 08:52
Last Modified: 2021. Aug. 26. 08:35
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/118007

Actions (login required)

View Item View Item