Luczáné Kenyeres, Mónika (2007) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2007_luczane_kenyeres_monika.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (6MB) |
English title
The history, role and importance of alternatív school models in Hungarian public education
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Herendi, István
docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Postgraduate education) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2021. Aug. 25. 08:52 |
Last Modified: | 2021. Aug. 26. 08:35 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/118007 |
Actions (login required)
View Item |