Mérés, értékelés, tervezés szerepe a tanítás-tanulás folyamatában

Csige, Hajnalka (2002) Mérés, értékelés, tervezés szerepe a tanítás-tanulás folyamatában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2002_csige_hajnalka.pdf] PDF
2002_csige_hajnalka.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (4MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

Neveléstudományi Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Herendi, István
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Higher vocational education)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Jul. 14. 14:12
Last Modified: 2021. Jul. 19. 06:18
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/117252

Actions (login required)

View Item View Item