A szemléltetés szerepe az általános iskolai földrajz tantárgy tanításában

Fodor, Emese (1992) A szemléltetés szerepe az általános iskolai földrajz tantárgy tanításában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

[thumbnail of 1992_fodor_emese.pdf] PDF
1992_fodor_emese.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (3MB)

Institution

Juhász Gyula Tanárképző Főiskola

Faculty

Not relevant

Department

Neveléstudományi Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

földrajz

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szuromi, István
főiskolai tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Apr. 13. 13:17
Last Modified: 2021. Apr. 23. 12:47
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/112719

Actions (login required)

View Item View Item