A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése

Student, Tamás (2020) A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_student_tamas.pdf] PDF
2020_student_tamas.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Analyzing success in reaching public in case of a cultural service provider - examination of marketing communication at the Hungarian National Circus

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Lipták, Lilla
tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Mar. 09. 10:05
Last Modified: 2021. Mar. 09. 10:05
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108390

Actions (login required)

View Item View Item