A fogyasztói élményeket befolyásoló tényezők vizsgálata a napi fogyasztási cikkek piacán a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében.

Lengyel, Gergő (2020) A fogyasztói élményeket befolyásoló tényezők vizsgálata a napi fogyasztási cikkek piacán a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_lengyel_gergo.pdf] PDF
2020_lengyel_gergo.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Examination of contributing factors of customer experience in the fast-moving consumer goods market among the students of University of Szeged.

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kisznyér, Péter István
egyetemi óraadó
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Mar. 10. 08:10
Last Modified: 2021. Mar. 10. 08:10
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108339

Actions (login required)

View Item View Item