Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra

Erdei, Viktória (2020) Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_erdei_viktoria.pdf] PDF
2020_erdei_viktoria.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (5MB)

English title

Youtube - the effect of parasocial relationships on the willingness of product buying

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Révész, Balázs
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.05. Media and communication strategies, campaigns, outreach activities
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Feb. 26. 11:15
Last Modified: 2021. Feb. 26. 11:15
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108177

Actions (login required)

View Item View Item