Hogyan befolyásolják a véleményvezérek a fogyasztói döntést kozmetikai termékek esetén?

Hankó, Vivien (2020) Hogyan befolyásolják a véleményvezérek a fogyasztói döntést kozmetikai termékek esetén? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_hanko_vivien.pdf] PDF
2020_hanko_vivien.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (510kB)

English title

Influencers' effect on consumer behaviour in the field of cosmetic products

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Tamasits, Dóra
PhD hallgató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.05. Media and communication strategies, campaigns, outreach activities
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Mar. 02. 13:47
Last Modified: 2021. Mar. 02. 13:47
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108168

Actions (login required)

View Item View Item