Lájkolnád? Vagy látni sem akarod? Az Y és Z generáció hirdetés olvasási hajlandósága a Facebook hírfolyamon megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban

Pszota, Anett (2020) Lájkolnád? Vagy látni sem akarod? Az Y és Z generáció hirdetés olvasási hajlandósága a Facebook hírfolyamon megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_pszota_anett.pdf] PDF
2020_pszota_anett.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Would you like it? Or do not even want to see it? The willingness to read Facebook feed ads among generation Y and Z

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kéri, Anita
tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.05. Media and communication strategies, campaigns, outreach activities
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Mar. 03. 10:12
Last Modified: 2021. Mar. 03. 10:12
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108141

Actions (login required)

View Item View Item