Tartalommarketing, mint erős bástya! Esettanulmány egy kisvállalkozás online marketingjének POE elv szerinti vizsgálatára

Szűcs, György (2020) Tartalommarketing, mint erős bástya! Esettanulmány egy kisvállalkozás online marketingjének POE elv szerinti vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_szucs_gyorgy.pdf] PDF
2020_szucs_gyorgy.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Content marketing as a strong castle! A case study to examine the online marketing of a small business by POE

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Révész, Balázs Péter
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Mar. 02. 13:22
Last Modified: 2021. Mar. 02. 13:22
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108048

Actions (login required)

View Item View Item