A General Motors Hungary marketingtevékenysége márkakereskedői szinten (Opel Start Kft., Kalocsa)

Horváth, Ágnes (2007) A General Motors Hungary marketingtevékenysége márkakereskedői szinten (Opel Start Kft., Kalocsa). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2007_horvath_agnes.pdf] PDF
2007_horvath_agnes.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Marketing work of General Motors Hungary on local dealing level (Opel Start Ltd., Kalocsa)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Közművelődési Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

művelődésszervező

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Málovics, György
főiskolai tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.04. Cultural studies, cultural diversity
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Feb. 09. 12:42
Last Modified: 2021. Feb. 09. 13:28
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/106017

Actions (login required)

View Item View Item