Olvasmányválasztás jelentősége és a 14-18 éves tanulók megszólítása a könyvtárpedagógia eszközeivel a Petrik Lajos Két Tanítási Nyelvű Vegyipari, Környezetvédelmi és Informatikai Szakközépiskolában

Sütő Éva (2012) Olvasmányválasztás jelentősége és a 14-18 éves tanulók megszólítása a könyvtárpedagógia eszközeivel a Petrik Lajos Két Tanítási Nyelvű Vegyipari, Környezetvédelmi és Informatikai Szakközépiskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2012_suto_eva.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (13MB)

English title

Age specific questions of library-pedagogy. The significance of choosing texts for reading and adressing 14-18 - year old students with the methods of librarypedagogy in Petrik Lajos Bilingual Vocational School of Chemistry, Environmental Protection and Information Technology

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Specialization

könyvtárpedagógia-tanár

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Barátné dr. Hajdu Ágnesfőiskolai tanárUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.03. Library science
Date: 2012
Depositing User: JGYPK Szerkesztő
Date Deposited: 2021. Jan. 08. 09:34
Last Modified: 2021. Jan. 12. 12:49
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/97268

Actions (login required)

View Item View Item