Pedagógusok attitűdje a sajátos nevelési igényű tanulók általános iskolai integrációjával kapcsolatban

Sipos, Eszter Ágnes (2019) Pedagógusok attitűdje a sajátos nevelési igényű tanulók általános iskolai integrációjával kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_sipos_eszter_agnes.pdf] PDF
2019_sipos_eszter_agnes.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The attitude of elementary teachers in relation to the integration of students with special education needs

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Gyógypedagógus-képző Intézet

Discipline

Teacher Training

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Meggyesné Hosszu, Tímea
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.04. School education
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2020. Oct. 12. 13:58
Last Modified: 2020. Oct. 12. 13:58
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/90933

Actions (login required)

View Item View Item