A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása

Várkonyi Beáta (2019) A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_varkonyi_beata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (2MB)

English title

Comparing verbal expressions of boys and girls attending Waldorf school

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

nyelv- és beszédfejlesztő szakterületen pedagógus-szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzés

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Sulyok Hedvigegyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.04. School education
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature > 06.02.06. Linguistics
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature > 06.02.06. Linguistics > 06.02.06.03. Use of language: pragmatics, sociolinguistics, discourse analysis, second language teaching and learning, lexicography, terminology
Date: 2019
Depositing User: JGYPK Szerkesztő
Date Deposited: 2020. Jun. 23. 16:52
Last Modified: 2020. Jun. 23. 16:53
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/90368

Actions (login required)

View Item View Item