Tanulásban akadályozott tanulók angoltanításának módszertani tapasztalatai az általános iskolákban

Varga, Andrea (2019) Tanulásban akadályozott tanulók angoltanításának módszertani tapasztalatai az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_varga_andrea.pdf] PDF
2019_varga_andrea.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Methodological Practices of the Mild Intellectual Disabled Students’ English Language Teaching in Primary Schools

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Gyógypedagógus-képző Intézet

Discipline

Teacher Training

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Meggyesné Hosszu, Tímea
tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.04. School education
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.08. Education and learning of languages
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2020. Jun. 19. 06:30
Last Modified: 2020. Jun. 19. 06:30
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/90367

Actions (login required)

View Item View Item