Technikatörténeti, művelődés- és életmódtörténeti ismeretek tanításának szerepe és lehetőségei az általános iskolai történelemtanításban

Porkolábné Papp Zsuzsa (1989) Technikatörténeti, művelődés- és életmódtörténeti ismeretek tanításának szerepe és lehetőségei az általános iskolai történelemtanításban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

[img] PDF
1989_porkolabne_papp_zsuzsa.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (2MB)

Institution

Juhász Gyula Tanárképző Főiskola

Faculty

Not relevant

Department

Történettudományi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

történelem

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Czúth Bélánéfőiskolai adjunktusUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Date: 1989
Depositing User: JGYPK Szerkesztő
Date Deposited: 2020. Nov. 12. 11:47
Last Modified: 2020. Nov. 13. 07:28
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/89305

Actions (login required)

View Item View Item