A tanulmányi teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata az iskolai motivációval, az aktív-passzív halogatással és a szándékos önszabályozással

Prikidánovics, Petra (2019) A tanulmányi teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata az iskolai motivációval, az aktív-passzív halogatással és a szándékos önszabályozással. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_prikidanovics_petra.pdf] PDF
2019_prikidanovics_petra.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The relationship of learning performance with academic motivation, active-passive procrastination, and self-regulation

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

nincs megadva

Discipline

Social science

Institute

Pszichológiai Intézet

Specialization

pedagógiai szakpszichológus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bárányné Jámbori, Dr. Szilvia
egyetemi adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2020. May. 29. 07:53
Last Modified: 2020. Jun. 02. 11:49
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87706

Actions (login required)

View Item View Item