Táplálékkiegészítő-márkák közösségi médiás megjelenésének hatása a fogyasztói szokásokra

Kotroczó Kinga Fanni (2019) Táplálékkiegészítő-márkák közösségi médiás megjelenésének hatása a fogyasztói szokásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_kotroczo_kinga_fanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (415kB)

English title

The impact of social media appearence of nutritional supplement brands on consumer habits

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

Social science

Specialization

kommunikáció és médiatudomány

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Mátyus Imreegyetemi tanársegédUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.08. Media and communications
Date: 2019
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 26. 09:05
Last Modified: 2020. May. 26. 12:27
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87645

Actions (login required)

View Item View Item