A szülői mindset szerepe a tanulási zavarral küzdő (SNI státuszú) tanulók tanulmányi eredményességében

Zority Jelena Lea (2019) A szülői mindset szerepe a tanulási zavarral küzdő (SNI státuszú) tanulók tanulmányi eredményességében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_zority_jelena_lea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

The Role of Parental Mindset in Learning Success of Students with Learning Disorders

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

nincs megadva

Discipline

Social science

Institute

Pszichológiai Intézet

Specialization

pedagógiai szakpszichológus

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. habil. Szabó Éva Zsuzsannaegyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Date: 2019
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 29. 08:04
Last Modified: 2020. Jun. 02. 11:50
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87475

Actions (login required)

View Item View Item