Zority Jelena Lea (2019) A szülői mindset szerepe a tanulási zavarral küzdő (SNI státuszú) tanulók tanulmányi eredményességében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2019_zority_jelena_lea.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Megtekintés (1MB) |
English title
The Role of Parental Mindset in Learning Success of Students with Learning Disorders
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Discipline
Institute
Pszichológiai Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor | Supervisor scientific name label | EHA | |
---|---|---|---|
Dr. habil. Szabó Éva Zsuzsanna | egyetemi docens | UNSPECIFIED | UNSPECIFIED |
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities) |
Date: | 2019 |
Depositing User: | BTK szerkesztő |
Date Deposited: | 2020. May. 29. 08:04 |
Last Modified: | 2020. Jun. 02. 11:50 |
URI: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87475 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |