Az emberi tényező : fogyasztóI magatartás vizsgálat az újhullámos kávézás mint élmény tükrében

Kampler Éva (2019) Az emberi tényező : fogyasztóI magatartás vizsgálat az újhullámos kávézás mint élmény tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_kampler_eva.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (2MB)

English title

The human factor : a study on consumer behaviour from the aspect of new wave coffee as experience

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

Social science

Specialization

kommunikáció és médiatudomány

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Prónay SzabolcsUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.08. Media and communications
Date: 2019
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 26. 08:44
Last Modified: 2020. May. 26. 12:26
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87301

Actions (login required)

View Item View Item