Figyelem-és/vagy tanulási zavarral vagy nehézséggel küzdő 3. és 4. osztályos gyermekek osztályon belüli kapcsolatrendszerének vizsgálata

Kovács, Gabriella (2019) Figyelem-és/vagy tanulási zavarral vagy nehézséggel küzdő 3. és 4. osztályos gyermekek osztályon belüli kapcsolatrendszerének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_kovacs_gabriella.pdf] PDF
2019_kovacs_gabriella.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (642kB)

English title

Classroom relations of 3rd and 4th grade students with attention deficit disorder and/or learning disability

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Neveléstudományi Intézet

Discipline

Social science

Specialization

neveléstudományi

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Pásztor-KOvács, Anita
oktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2020. May. 28. 13:41
Last Modified: 2020. May. 29. 08:08
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87233

Actions (login required)

View Item View Item