The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention

Byambajav Bishrel (2020) The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2020_byambajav_bishrel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

Hungarian title

Kisvállalati hűségprogramok fogyasztói magatartást és ügyfélmegtartást befolyásoló hatása

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Specialization

marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Révész Balázs Péteregyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2020
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 21. 09:10
Last Modified: 2020. May. 21. 09:10
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87057

Actions (login required)

View Item View Item