Future of social media in business to business marketing, relationship or transactional

Irvanian Amir Ali (2019) Future of social media in business to business marketing, relationship or transactional. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_irvanian_amir_ali.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

Hungarian title

A közösségi média B2B marketingben betöltött jövőbeli szerepe, kapcsolati vagy tranzakciós

English title

Future of social media in business to business marketing, relationship or transactional

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Specialization

gazdálkodási és menedzsment (angol nyelven)

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Révész Balázs Péteregyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2019
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 18. 09:56
Last Modified: 2020. May. 20. 11:46
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87046

Actions (login required)

View Item View Item