A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására

Papp Dávid (2020) A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2020_papp_david.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

The impact of social media on Y and Z generation consumer behaviour

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Révész Balázs Péteregyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2020
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 21. 08:59
Last Modified: 2020. May. 21. 08:59
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87001

Actions (login required)

View Item View Item