A fiatalok médiafogyasztási szokásai és a változó igényekhez alakuló marketingstratégiák

Varga Emese (2020) A fiatalok médiafogyasztási szokásai és a változó igényekhez alakuló marketingstratégiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2020_varga_emese.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (515kB)

English title

Media consumption habits of young people and marketing strategies based on variable needs

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Huszár Sándoregyetemi tanársegédUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2020
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 21. 09:07
Last Modified: 2020. May. 21. 09:07
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86991

Actions (login required)

View Item View Item