Body Positive kampányok a vékony ideállal szemben : a reklámok befolyásoló hatása a nők önértékelésére és fogyasztói magatartására

Bíró Dóra (2019) Body Positive kampányok a vékony ideállal szemben : a reklámok befolyásoló hatása a nők önértékelésére és fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_biro_dora.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (2MB)

English title

Body Positive campaigns against the thin ideal : the influence of advertising on women's self-esteem and consumer behavior

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Huszár SándortanársegédUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2019
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 20. 07:45
Last Modified: 2020. May. 22. 06:15
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86977

Actions (login required)

View Item View Item