Body Positive kampányok a vékony ideállal szemben : a reklámok befolyásoló hatása a nők önértékelésére és fogyasztói magatartására

Bíró, Dóra (2019) Body Positive kampányok a vékony ideállal szemben : a reklámok befolyásoló hatása a nők önértékelésére és fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_biro_dora.pdf] PDF
2019_biro_dora.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Body Positive campaigns against the thin ideal : the influence of advertising on women's self-esteem and consumer behavior

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Huszár, Sándor
tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2020. May. 20. 07:45
Last Modified: 2020. May. 22. 06:15
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86977

Actions (login required)

View Item View Item