A nyereményjátékok, promóciók és a fogyasztói lojalitás közötti kapcsolat az FMCG termékek körében

Sinkó Balázs (2019) A nyereményjátékok, promóciók és a fogyasztói lojalitás közötti kapcsolat az FMCG termékek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_sinko_balazs.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (2MB)

English title

The connection between giveaway, promotion and consumer loyalty with FMCG products

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Honti TamásaPhD hallgatóUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2019
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 20. 09:03
Last Modified: 2020. May. 20. 09:03
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86955

Actions (login required)

View Item View Item