Hogyan befolyásolja az információs technológia a marketingtevékenységet kis- és középvállalkozások körében?

Törő Kata (2020) Hogyan befolyásolja az információs technológia a marketingtevékenységet kis- és középvállalkozások körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2020_toro_kata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (696kB)

English title

How does information technology influence marketing among small and medium sized enterprises?

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Huszár Sándoregyetemi tanársegédUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2020
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 21. 09:03
Last Modified: 2020. May. 21. 09:03
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86938

Actions (login required)

View Item View Item